
Subvencions per a petites reformes d’equipaments culturals o d’interès ciutadà i de valor cultural i/o patrimonial, la compra de béns inventariables i la conservació i inversió en elements patrimonials i en plataformes virtuals o aplicatius informàtics.
Quines entitats poden ser beneficiàries?
Les beneficiàries d’aquestes subvencions han de tenir el domicili fiscal a la demarcació de Tarragona. En el cas de demanar actuacions de reforma i millora, heu de tenir la propietat dels equipaments o elements patrimonials, o tenir-ne la cessió o un contracte de lloguer per un mínim de 10 anys.
Quines actuacions estan admeses?
- Obres de reforma i millora d’equipaments culturals o ciutadans destinats preferentment a usos culturals, cívics i socials amb un pressupost màxim d’execució de 15.000,00 euros (sense IVA).
- Adquisició de mobiliari, equipament informàtic, altres béns mobles i altres elements que, dins el concepte de béns mobles, contribueixin a la millora de les condicions de l’activitat pròpia de les entitats i/o dels equipaments culturals, esportius, d’interès ciutadà o de valor cultural que gestionen. En aquesta tipologia s’inclouenles plataformes virtuals o aplicatius. El pressupost màxim d’adquisició és de 10.000,00 euros (sense IVA).
- Conservació i inversió en elements patrimonials culturals, com ara vestuari patrimonial d’entitats, instruments musicals, elements tradicionals, etc.
Quines despeses NO estan admeses?
- Despeses de funcionament ordinari.
- L’adquisició d’elements de vestuari que tinguin un ús individual, personal i/o intransferible (camises castelleres, uniformes d’orquestra, equipació esportiva...).
- Les despeses derivades de la compra o l’enderroc d’immobles.
CONSULTA EL RESUM DE LA FAC PER REVISAR ELS CRITERIS DE VALORACIÓ
Quin és el període de presentació de sol·licituds?
El termini per presentar les sol·licituds finalitza el 28 de maig de 2025.
La justificació corresponent haurà de tramitar-se abans del dia 30 de gener de 2026.
Podeu accedir AQUÍ per obtenir els formularis i tramitar-la.
SI TENIU DUBTES… |
---|
La Federació d’Ateneus de Catalunya us ofereix un servei integral de tramitació de subvencions. El servei inclou: 1 - Tramitació de la sol·licitud de subvenció Si hi esteu interessats, envieu un correu electrònic a: ateneus@ateneus.cat Per tal de mantenir la qualitat del Servei de Subvencions, només s'acceptaran i tramitaran aquelles sol·licituds la documentació de les quals es faciliti amb un màxim de 48h abans de la finalització del termini de presentació oficial. |